Počet záznamov: 1  

Smích, slzy a reklama

  1. Názov Smích, slzy a reklama
    Autorské údajeAndrea Rafajová
    Autor Rafajová Andrea
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 9 (Září 2012), s. 36-37. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * televízia * film * správanie spotrebiteľa * hudba * emócie
    AnotáciaTelevízna reklama s ohľadom na jej umiestnenie a čas. Vplyv televíznej reklamy vloženej do filmu na diváka. Hudba v televíznej reklame. Začlenenie reklamy do kontextu vysielaného filmu. Správny film, správny produkt.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.