Počet záznamov: 1
Význam a miesto maloobchodných značiek z pohľadu výrobných spoločností
Názov Význam a miesto maloobchodných značiek z pohľadu výrobných spoločností Autorské údaje Lenka Pčolinská Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Zborník vedeckých prác Katedry ekonómie a ekonomiky Anno 2012. S. 184-193. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove, 2012. ISBN 978-80-555-0608-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá značky maloobchodné * značky výrobkov * obchodníci * spoločnosti * výroba * reťazce obchodné * vzťahy obchodné Anotácia Význam maloobchodných značiek pre výrobné spoločnosti. Výsledky prieskumu medzi výrobcami, v ktorom sa analyzovali dôvody vedúce výrobcov k tomu, že sa rozhodnú vyrábať vlastné produkty predávané pod značkou obchodníka. Výsledky odkrývajú aj obchodné vzťahy medzi výrobnými spoločnosťami a obchodnými reťazcami. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00836-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1