Počet záznamov: 1  

Význam a miesto maloobchodných značiek z pohľadu výrobných spoločností

  1. Názov Význam a miesto maloobchodných značiek z pohľadu výrobných spoločností
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentZborník vedeckých prác Katedry ekonómie a ekonomiky Anno 2012. S. 184-193. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove, 2012. ISBN 978-80-555-0608-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá značky maloobchodné * značky výrobkov * obchodníci * spoločnosti * výroba * reťazce obchodné * vzťahy obchodné
    AnotáciaVýznam maloobchodných značiek pre výrobné spoločnosti. Výsledky prieskumu medzi výrobcami, v ktorom sa analyzovali dôvody vedúce výrobcov k tomu, že sa rozhodnú vyrábať vlastné produkty predávané pod značkou obchodníka. Výsledky odkrývajú aj obchodné vzťahy medzi výrobnými spoločnosťami a obchodnými reťazcami.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00836-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.