Počet záznamov: 1  

Nové formy vzdelávania marketingu

  1. Názov Nové formy vzdelávania marketingu
    Súbežný názovNew forms of marketing education
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Moderné prístupy a trendy vo výučbe predmetov Katedry marketingu a obchodu : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu. S. 9-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3404-8
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    URLhttp://www.euke.sk/?q=100&p=2495
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00855-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.