Počet záznamov: 1
Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov
Názov Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov Autorské údaje Kvetoslava Matlovičová Autor Matlovičová Kvetoslava Zdrojový dokument Konkurenceschopnost a udržitelný rozvoj malých měst a venkovských regionů v České republice. S. 169-196. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0094-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 303 - Metódy spoločenských vied Heslá prieskum informačný * analýza komparatívna * metódy sociologické * štúdie prípadové * marketing mestský * kvalita života Anotácia Marketing územia orientovaný na obyvateľov územia. Vytvorenie takzvanej preferenčnej mentálnej mapy, ktorá spolu s komparáciou vnímania ďalších hodnotených atribútov, môže tvoriť základ pre klientsky orientovaný manažment územia. Prípadová štúdia mesta Prešov. URL http://www.fek.zcu.cz/doc/svrr/P3%20Je%C5%BEek_Ka%C5%88ka%20Konkurenceschopnost%20a%20udr%C5%BEiteln%C3%BD%20rozvoj%20mal%C3%BDch%20m%C4%9Bst%20a%20venkov%20region%C5%AF.pdf Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1