Počet záznamov: 1  

Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov

  1. Názov Analýza percepcie urbánneho prostredia ako základ marketingovej stratégie orientovanej na rezidentov
    Autorské údajeKvetoslava Matlovičová
    Autor Matlovičová Kvetoslava
    Zdrojový dokumentKonkurenceschopnost a udržitelný rozvoj malých měst a venkovských regionů v České republice. S. 169-196. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0094-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 303 - Metódy spoločenských vied
    Heslá prieskum informačný * analýza komparatívna * metódy sociologické * štúdie prípadové * marketing mestský * kvalita života
    AnotáciaMarketing územia orientovaný na obyvateľov územia. Vytvorenie takzvanej preferenčnej mentálnej mapy, ktorá spolu s komparáciou vnímania ďalších hodnotených atribútov, môže tvoriť základ pre klientsky orientovaný manažment územia. Prípadová štúdia mesta Prešov.
    URL http://www.fek.zcu.cz/doc/svrr/P3%20Je%C5%BEek_Ka%C5%88ka%20Konkurenceschopnost%20a%20udr%C5%BEiteln%C3%BD%20rozvoj%20mal%C3%BDch%20m%C4%9Bst%20a%20venkov%20region%C5%AF.pdf
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.