Počet záznamov: 1  

Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou

  1. Názov Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou
    Autorské údajePeter Kardoš, Miroslav Jakubec
    Autor Kardoš Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Jakubec Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Finančný manažment. Č. 9 (2012), s. 58-61. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * kvalita výrobkov * káva * kaviarne * fototechnika * potraviny * čokoláda
    AnotáciaRozšírenie pôvodnej rozlišovacej funkcie značky. Vznik, vývoj a zhodnotenie súčasnej pozície niektorých vybraných značiek: Starbucks, Kodak, Manner.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01014-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 4-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.