Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje

  1. Názov Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje
    Autorské údajeMonika Kelemenová
    Autor Kelemenová Monika EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Zdrojový dokumentRevue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 106-110. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0560-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0613/12 Intenzita vzťahov medzi finančným sektorom a reálnou ekonomikou ako zdroj ekonomického rastu SR v postkrízovom období
    PoznámkyVEGA 1/0613/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * marketing * komunikácia marketingová * trh hypotekárny * hypotéky * predaj
    AnotáciaImplementácia marketingu na podmienky slovenského hypotekárneho trhu. Predaj hypotekárnych úverov za prvý polrok 2011 a marketingová komunikácia bánk.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00945-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.