Počet záznamov: 1  

Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing

  1. Názov Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing
    Preklad názvuMarketing finančných služieb v ére online stránok sociálnych sietí: prípad poistného marketingu
    Autorské údajeAnna Majtánová, Zuzana Brokešová
    Autor Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Spoluautori Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokumentEkonomska misao i praksa : časopis Sveučilišta u Dubrovniku. Dod. 21, br. 1 (2012), s. 45-66. - Dubrovnik : Sveučilište u Dubrovniku, 2012. ISSN 1330-1039
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá marketing * služby finančné * poisťovníctvo * siete sociálne * kanály distribučné * komunikácia
    AnotáciaOnline Social Network Sites (OSNSs) - ich úloha v komerčnom poistení maloobchodu. Teoretická analýza využiteľnosti OSNS ako distribučného a komunikačného kanálu v poisťovniach. Aplikovateľnosť záverov v marketingu iných finančných služieb.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01008-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.