Počet záznamov: 1  

Marketing principles and approaches applied in the public sector

  1. Názov Marketing principles and approaches applied in the public sector
    Preklad názvuPrincípy a prístupy marketingu a ich aplikácia vo verejnom sektore
    Autorské údajeDušan Masár
    Autor Masár Dušan
    Zdrojový dokument Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. Roč. 15, č. 2 (2012), s. 124-136. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2012. ISSN 1335-2741
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nástroje marketingové * ekonomika verejná * sektor verejný * marketing * marketing sociálny * marketing politický * marketing spoločenský
    AnotáciaMožnosti a implementácia marketingových prístupov a konceptov v oblasti verejnej ekonomiky. Rozdiely v zameraní komerčného a verejno-prospešného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF443.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.