Počet záznamov: 1
Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie
Názov Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie Súbežný názov Innovations in marketing communication specifics of product placement and guerilla communication Autorské údaje Renáta Miklenčičová, Denisa Královičová Autor Miklenčičová Renáta Spoluautori Královičová Denisa Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 503-509. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing virálny * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové Anotácia Inovácie v marketingovej komunikácii v 21. storočí ako guerilla marketing, umiestnenie produktu, mobilná a virálna komunikácia, buzz marketing, pozitívne odporúčanie. Dôležitosť implementácie týchto inovácií do komunikácie firiem za účelom presadenia spoločnosti v konkurenčnom prostredí. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1