Počet záznamov: 1  

Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie

  1. Názov Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie
    Súbežný názovInnovations in marketing communication specifics of product placement and guerilla communication
    Autorské údajeRenáta Miklenčičová, Denisa Královičová
    Autor Miklenčičová Renáta
    Spoluautori Královičová Denisa
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 503-509. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing virálny * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové
    AnotáciaInovácie v marketingovej komunikácii v 21. storočí ako guerilla marketing, umiestnenie produktu, mobilná a virálna komunikácia, buzz marketing, pozitívne odporúčanie. Dôležitosť implementácie týchto inovácií do komunikácie firiem za účelom presadenia spoločnosti v konkurenčnom prostredí.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.