Počet záznamov: 1
Internationales Marketing
Názov Internationales Marketing Autorské údaje Klaus Backhaus, Markus Voeth, unter Mitarbeit von Victoria Bertels und Anna Nikula Autor Backhaus Klaus Spoluautori Voeth Markus Vydavateľské údaje Stuttgart : Schäffer-Poeschel Verlag , 2010. - 423 s. Vydanie 6. überarb. Aufl. ISBN 978-3-7910-2652-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * trh * internacionalizácia * rozhodovanie * koordinácia * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 865206, 866055
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 866055 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 865206 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1