Počet záznamov: 1  

Internationales Marketing

  1. Názov Internationales Marketing
    Autorské údajeKlaus Backhaus, Markus Voeth, unter Mitarbeit von Victoria Bertels und Anna Nikula
    Autor Backhaus Klaus
    Spoluautori Voeth Markus
    Vydavateľské údajeStuttgart : Schäffer-Poeschel Verlag , 2010. - 423 s.
    Vydanie6. überarb. Aufl.
    ISBN978-3-7910-2652-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * trh * internacionalizácia * rozhodovanie * koordinácia * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra865206, 866055

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    866055SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    865206OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.