Počet záznamov: 1
Cultural issues and buying behavior in global marketing management
Názov Cultural issues and buying behavior in global marketing management : diplomová práca Autorské údaje Thu Huong Vu, školiteľ: Dana Vokounová Autor Vu Thu Huong Ďalší autori Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 93 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 865955
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 219.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 248.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 34.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1