Počet záznamov: 1  

Cultural issues and buying behavior in global marketing management

  1. Názov Cultural issues and buying behavior in global marketing management : diplomová práca
    Autorské údajeThu Huong Vu, školiteľ: Dana Vokounová
    Autor Vu Thu Huong
    Ďalší autori Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 93 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra865955

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha219.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha248.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha34.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.