Počet záznamov: 1  

Pobočky maloobchodných reťazcov a ich marketingové cenové stratégie

  1. Názov Pobočky maloobchodných reťazcov a ich marketingové cenové stratégie
    Preklad názvuThe branches of chain stores and its marketing pricing strategies
    Autorské údajeJaroslava Gburová, Jana Jurková
    Autor Gburová Jaroslava
    Spoluautori Jurková Jana
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 1, č. 1 (2012), s. 59-65. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reťazce obchodné * maloobchod * stratégia marketingová * ceny * marketing
    AnotáciaMarketingové cenové stratégie pobočiek maloobchodných reťazcov a najčastejšie využívané cenové stratégie z pohľadu marketingových manažérov obchodných reťazcov so sídlom na území Prešovského kraja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.