Počet záznamov: 1
Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis
Názov Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis Preklad názvu Posuny v stratégiách rozvoja publika v časoch hospodárskej krízy Autorské údaje Mária Tajtáková, Štefan Žák, Peter Filo Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Megatrend Review : the international review of applied economics. Vol. 9, no. 1 (2012), pp. 125-139. - Belgrade : Megatrend University, 2012. ISSN 1820-4570 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Heslá umenie * kultúra * kríza hospodárska * prieskum * metodológia * modely Anotácia Kultúrne podujatia v časoch krízy. Kultúrne predstavenia, návštevnosť kultúrnych podujatí. Prieskum, metodológia, MAO model, RAND model. Výsledky prieskumu, diskusia. URL http://megatrendreview.naisbitt.edu.rs/files/pdf/SR/Megatrend%20Revija%20vol%2009-1-2012.pdf Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01047-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1