Počet záznamov: 1  

Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis

  1. Názov Shifts in Audience Development Strategies in the Times of Economic Crisis
    Preklad názvuPosuny v stratégiách rozvoja publika v časoch hospodárskej krízy
    Autorské údajeMária Tajtáková, Štefan Žák, Peter Filo
    Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMegatrend Review : the international review of applied economics. Vol. 9, no. 1 (2012), pp. 125-139. - Belgrade : Megatrend University, 2012. ISSN 1820-4570
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Heslá umenie * kultúra * kríza hospodárska * prieskum * metodológia * modely
    AnotáciaKultúrne podujatia v časoch krízy. Kultúrne predstavenia, návštevnosť kultúrnych podujatí. Prieskum, metodológia, MAO model, RAND model. Výsledky prieskumu, diskusia.
    URL http://megatrendreview.naisbitt.edu.rs/files/pdf/SR/Megatrend%20Revija%20vol%2009-1-2012.pdf
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01047-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.