Počet záznamov: 1  

Kdo dřív přijde...

  1. Názov Kdo dřív přijde...
    Autorské údajeZdeněk Vrbík
    Autor Vrbík Zdeněk
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 10 (Říjen 2012), s. 32-33. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá trh * podnikanie * obchod * konkurencia * inovácia * firmy
    AnotáciaNázor Tomáša Baťu, že v súťaži o získanie trhu zvíťazí ten, kto príde na trh prvý. Je skutočne lepšie prísť prvý, alebo je lepšia pozícia druhého prichádzajúceho na trh? Konkurencia na trhu. Výhody prvého. Náklady chýb. Matica štyroch stratégií Igora Ansoffa. Najúspešnejšie spoločnosti na trhu sú tie, ktoré rozvíjajú inovatívne obchodné modely.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.