Počet záznamov: 1  

Aplikácia CRM v marketingovom mixe v rôznych fázach životného cyklu vzťahu podniku so zákazníkom

  1. Názov Aplikácia CRM v marketingovom mixe v rôznych fázach životného cyklu vzťahu podniku so zákazníkom
    Súbežný názovCRM implementation in marketing mix in different stages of life-time-relationship between company and customer
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 175-183. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * zákazníci * marketing mix * systém CRM * marketing vzťahový
    AnotáciaAutorka hľadá odpoveď na zásadnú otázku: koľko a ktorí zákazníci si vôbec želajú tak intenzívne a dlhodobé vzťahy s podnikom, ako o ne usiluje filozofia CRM. Existujú rôzne zákaznícke typy, ktoré sa líšia vo svojich očakávaniach na vzťahy s konkrétnym podnikom. Rozloženie týchto zákazníckych typov v spoločnosti je základom pre pochopenie potenciálu CRM. Výsledky výskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-022, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.