Počet záznamov: 1
Aplikácia CRM v marketingovom mixe v rôznych fázach životného cyklu vzťahu podniku so zákazníkom
Názov Aplikácia CRM v marketingovom mixe v rôznych fázach životného cyklu vzťahu podniku so zákazníkom Súbežný názov CRM implementation in marketing mix in different stages of life-time-relationship between company and customer Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 175-183. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * zákazníci * marketing mix * systém CRM * marketing vzťahový Anotácia Autorka hľadá odpoveď na zásadnú otázku: koľko a ktorí zákazníci si vôbec želajú tak intenzívne a dlhodobé vzťahy s podnikom, ako o ne usiluje filozofia CRM. Existujú rôzne zákaznícke typy, ktoré sa líšia vo svojich očakávaniach na vzťahy s konkrétnym podnikom. Rozloženie týchto zákazníckych typov v spoločnosti je základom pre pochopenie potenciálu CRM. Výsledky výskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01125-022, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1