Počet záznamov: 1  

Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti

  1. Názov Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti : dizertačná práca
    Autorské údajeAndrea Trebuľová, školiteľ: Júlia Lipianska
    Autor Trebuľová Andrea
    Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 137 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá vzťahy s verejnosťou * imidž * spoločnosti finančné * úver
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra864222

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    864222SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.