Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie vstupu na zahraničný trh

  1. Názov Marketingové stratégie vstupu na zahraničný trh : dizertačná práca
    Autorské údajeNikoleta Benciová, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 140 s.
    PoznámkyBibliogr. odkazy.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * marketing * trh zahraničný * internacionalizácia * obchod medzinárodný * podnikanie
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra864220

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF11.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    864220SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1