Počet záznamov: 1  

Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy

  1. Názov Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy
    Preklad názvuFully harmonized EU law and regulation of advertising
    Autorské údajeJan Vavrečka, Petr Štěpánek
    Autor Vavrečka Jan
    Spoluautori Štěpánek Petr
    Zdrojový dokument Současná Evropa. Roč. 17, č. 2 (2012), s. 135-145. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2012. ISSN 1804-1280
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 341 - Medzinárodné verejné právo
    Heslá regulácia * reklama * Európska únia * harmonizácia * právo európske
    AnotáciaVymedzenie pojmu reklama. Harmonizácia reklamy v Európskej únii. Princípy minimálnej a maximálnej harmonizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF112.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.