Počet záznamov: 1
Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku
Názov Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku Súbežný názov Contemporary situation of marketing planning in small and medium-sized enterprises in Slovakia Autorské údaje Jaroslav Ďaďo, Kamila Valkovcová Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Valkovcová Kamila Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 13, č. 1 (2012), s. 40-48. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plánovanie * plán marketingový * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko Anotácia Nárast záujmu o marketing a marketingové plánovanie v súčasnosti. Proces marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Prieskum, závery prieskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-2
článok
Počet záznamov: 1