Počet záznamov: 1  

Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku

  1. Názov Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku
    Súbežný názovContemporary situation of marketing planning in small and medium-sized enterprises in Slovakia
    Autorské údajeJaroslav Ďaďo, Kamila Valkovcová
    Autor Ďaďo Jaroslav
    Spoluautori Valkovcová Kamila
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 13, č. 1 (2012), s. 40-48. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie * plán marketingový * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko
    AnotáciaNárast záujmu o marketing a marketingové plánovanie v súčasnosti. Proces marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Prieskum, závery prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.