Počet záznamov: 1  

Vplyvy kvality povýrobných služieb na zákazníkov

  1. Názov Vplyvy kvality povýrobných služieb na zákazníkov : bakalárska práca
    Autorské údajeMarián Petro, školiteľ: Michal Leščišin
    Autor Petro Marián
    Ďalší autori Leščišin Michal (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 40 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra864368

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce655.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.