Počet záznamov: 1  

The Marketing of High-tech Innovation: Research and Teaching as a Multidisciplinary Communication Task

  1. Názov The Marketing of High-tech Innovation: Research and Teaching as a Multidisciplinary Communication Task
    Preklad názvuMarketing high-tech inovácií: Výskum a výučba ako multidisciplinárna komunikačná úloha
    Autorské údajeRainer Hasenauer, Peter Filo, Herbert Störi
    Autor Hasenauer Rainer
    Spoluautori Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Störi Herbert
    Zdrojový dokument1st international M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business : book of abstracts : 4th - 6th October 2012, Dubrovnik, Croatia. P. 50. - Dubrovnik : Accent, 2012. ISBN 978-953-99762-9-1
    PoznámkyAbstrakt. - N00092
    Iné súvisiace práce The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task / Hasenauer Rainer ; Filo Peter ; Störi Herbert
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá technika nová * inovácia * marketing * komunikácia multikultúrna * vzdelávanie vysokoškolské * stredná Európa * východná Európa
    URLhttps://issuu.com/tvranes/docs/book_of_abstracts_m-sphere_conference_2012/64
    https://www.m-sphere.com.hr/book-of-abstracts
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01142-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.