Počet záznamov: 1  

Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie

  1. Názov Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie
    Preklad názvuTrade fairs and exhibitions as tools of business and marketing strategy
    Autorské údajeDanniela Hrehová
    Autor Hrehová Danniela
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 2, č. 2 (červenec 2011), s. 49-69. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2011. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá ruch cestovný * reklama * výstavy * veľtrhy * marketing * stratégia marketingová
    AnotáciaNovovznikajúce ekonomické zmeny, zmeny v dnešnej spoločnosti a zmeny životného štýlu vytvárajú neustály tlak na cestovný ruch. To znamená týmto zmenám prispôsobiť ponuku. Pre cestovné kancelárie z toho vyplýva neustále rozširovať a inovovať svoje produkty a služby v cestovnom ruchu a hľadať čo najúčinnejšie cesty ich prezentácie vo vzťahu k zákazníkovi. Naša pozornosť je upriamená na charakteristiku veľtrhov, ich význam ako nástroja marketingu pre cestovné kancelárie. Vnímanie veľtrhov cestovnými kanceláriami východoslovenského kraja ako integrovanej súčasti im vlastnému marketingového mixu a prezentácia vo vzťahu k zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.