Počet záznamov: 1  

Kultúrny turizmus – neznámy či nedocenený?

  1. Názov Kultúrny turizmus – neznámy či nedocenený?
    Preklad názvuCultural tourism – unknown or unappreciated?
    Autorské údajeDanniela Hrehová
    Autor Hrehová Danniela
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 1, č. 2 (prosinec 2010), s. 34-50. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2010. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * kultúra * Slovensko * kancelárie cestovné * kancelárie turistické informačné
    AnotáciaFenomén cestovného ruchu zapustil hlboké korene v životnom štýle moderného človeka. Potenciál slovenského turizmu zahŕňa skoro všetky formy a typy turizmu. Produkt slovenského turizmu zahŕňa špecifickú zložku produktu cestovného ruchu - kultúrny turizmus. Kultúrny turizmus je nedocenenou oblasťou a nedostatočne využívanou a na to nadväzujúca absencia kultúrnych stánkov nadregionálneho významu a kvalitných kultúrnych podujatí, ktoré priťahujú turistov. Cieľom marketingovej stratégie cestovných kancelárií vo vzťahu ku kultúrnemu turizmu je ovplyvniť zmýšľanie a postoje cieľového trhu. Slovensko má na to, aby sa stalo jedným z centier kultúrneho turizmu v strednej Európe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.