Počet záznamov: 1  

Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek

  1. Názov Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek
    Súbežný názovSpatial aspects of consumer behaviour in terms of methods of locating retail units
    Autorské údajePavol Kita, Ján Prílepok
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 43-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá maloobchod * predajne * lokalizácia * správanie spotrebiteľa * marketing * geografia * systémy informačné geografické
    AnotáciaLepšie pochopiť priestorové správanie spotrebiteľov umožňuje porozumieť obchodnej atraktívnosti maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implantácie. Priestorový prvok správania je priamo spojený s metódami lokalizácie maloobchodných jednotiek. Analýza metód lokalizácie predajní: klasické metódy, moderné metódy. Prístup založený na nákupných tokoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01198-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.