Počet záznamov: 1  

Budovanie a riadenie hodnoty značky v praxi zahraničných podnikov

  1. Názov Budovanie a riadenie hodnoty značky v praxi zahraničných podnikov
    Autorské údajeJana Majerová, Dagmar Hrašková
    Autor Majerová Jana
    Spoluautori Hrašková Dagmar
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2012), s. 30-36. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky kvality * značky maloobchodné * značky výrobkov * podnik zahraničný * značky výrobné
    AnotáciaVybrané problémy manažmentu značky v zahraničí. Hodnotenie značiek vo svete. Najlepšie hodnotené značky podľa spoločnosti Interbrand v roku 2011.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.