Počet záznamov: 1
Metodológia corporatemetrics
Názov Metodológia corporatemetrics Autorské údaje Petra Solárová Autor Solárová Petra Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2012), s. 60-64. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá meranie * meranie výkonnosti * ukazovatele finančné * prostredie podnikové * riziko trhové * riadenie rizík Anotácia S činnosťou podniku je spätých príliš veľa rizík. Keďže Slovenská republika je označovaná za otvorenú ekonomiku, čo znamená, že veľká časť podnikov obchoduje na zahraničnom trhu, a so zahraničným obchodom je spojené veľké množstvo trhových rizík. Trhové riziko je riziko straty, ktoré plynie zo zmien podmienok na trhu vedúce k zmene hodnoty finančného ukazovateľa. Tieto riziká musí každá obchodná spoločnosť zohľadňovať pri svojom plánovaní a rozhodovaní, pretože vo veľkej miere ovplyvňujú ekonomickú výkonnosť každej obchodnej spoločnosti. Vymedzenie pojmu corporate metrics. Postup pri meraní trhového rizika. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1
článok
Počet záznamov: 1