Počet záznamov: 1  

Metodológia corporatemetrics

  1. Názov Metodológia corporatemetrics
    Autorské údajePetra Solárová
    Autor Solárová Petra
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2012), s. 60-64. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá meranie * meranie výkonnosti * ukazovatele finančné * prostredie podnikové * riziko trhové * riadenie rizík
    AnotáciaS činnosťou podniku je spätých príliš veľa rizík. Keďže Slovenská republika je označovaná za otvorenú ekonomiku, čo znamená, že veľká časť podnikov obchoduje na zahraničnom trhu, a so zahraničným obchodom je spojené veľké množstvo trhových rizík. Trhové riziko je riziko straty, ktoré plynie zo zmien podmienok na trhu vedúce k zmene hodnoty finančného ukazovateľa. Tieto riziká musí každá obchodná spoločnosť zohľadňovať pri svojom plánovaní a rozhodovaní, pretože vo veľkej miere ovplyvňujú ekonomickú výkonnosť každej obchodnej spoločnosti. Vymedzenie pojmu corporate metrics. Postup pri meraní trhového rizika.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.