Počet záznamov: 1
Využitie sociálnej siete facebook na marketingovú komunikáciu v bankovom sektore
Názov Využitie sociálnej siete facebook na marketingovú komunikáciu v bankovom sektore Autorské údaje Petra Kunertová Autor Kunertová Petra Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2012), s. 77-83. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá bankovníctvo * siete sociálne * komunikácia marketingová * systémy informačné * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Možnosti ktoré ponúkajú sociálne siete v oblasti marketingovej komunikácie v bankovom sektore. Primárne analyzovanou sociálnou sieťou je svetovo najznámejšia a najpoužívanejšia sieť Facebook, ktorá má spomedzi všetkých sociálnych sietí v Slovenskej republike najviac používateľov. Nástroj „Facebook page“ ( Facebook-ová stránka) - profil, ktorý si firma vytvorí na sociálnej sieti Facebook. Stránka slúži najmä na informovanie o novinkách a komunikáciu so zákazníkmi, no silným marketingovým nástrojom sú tu aj rôzne zábavné aplikácie a možnosť tvorby kreatívnych a inovatívnych reklamných online kampaní. Všetky pojmy a nástroje sociálnej siete sú orientované na novú podobu Facebook stránok, tzv. „timeline“. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1
článok
Počet záznamov: 1