Počet záznamov: 1  

Vybrané špecifiká segmentu seniorov

  1. Názov Vybrané špecifiká segmentu seniorov
    Autorské údajeMichaela Krescanková
    Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. S. 68-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá štruktúra obyvateľstva * seniori * typológia * marketing
    AnotáciaObyvateľstvo starne. Podiel seniorov na svetovej populácii sa neustále zvyšuje. Typológia seniorov - porovnanie starších ľudí nového veku a tradičných starších ľudí. Marketing seniorov. V budúcnosti sa seniori stanú relatívne vysoko kúpyschopnou skupinou a budú udávať tempo na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01216-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.