Počet záznamov: 1  

Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu

  1. Názov Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu
    Autorské údajeJana Majerová
    Autor Majerová Jana
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2012), s. 28-35. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * značky výrobkov * značky maloobchodné * značky výrobné * sponzorovanie * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové
    AnotáciaPostavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky. Nástroje marketingovej komunikácie. Miera vplyvu nástrojov komunikačného mixu na nákupné správanie. Správne stanovenie fázy životného cyklu značky – báza pre efektívne aplikovanie koncepcie sponzoringu. Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky Rajec.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.