Počet záznamov: 1
Modely marketingového rozhodovania
Názov Modely marketingového rozhodovania Autorské údaje Jaroslav Kita a kolektív Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Nagyová Ľudmila (Recenzent) Strážovská Ľubomíra (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 271 s. [14,009 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-3505-2 Výstup z projektu KEGA 024EU-4/2012 Modely marketingového rozhodovania
Poznámky KEGA 024EU-4/2012 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * modely * modelovanie * rozhodovanie * plánovanie * plán marketingový Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01245-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1