Počet záznamov: 1  

Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku

  1. Názov Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku
    Súbežný názovComparative advertising - current problems on the Slovak market
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZnalosti pro tržní praxi 2012 : význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 6.-7.9. 2012. S. 294-299. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II, 2012. ISBN 978-80-87533-04-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama porovnávacia * Slovensko
    AnotáciaVymedzenie pojmu porovnávacia reklama, jej podstata a determinanty jej uplatňovania na slovenskom trhu. Analýzy niektorých vybraných reklamných kampaní, ktoré boli na Slovensku realizované v nedávnom období a obsahovali prvky porovnávacej reklamy. Hoci je jej potenciál uplatnenia pomerne veľký, ostáva zatiaľ nedostatočne využitý.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01301-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.