Počet záznamov: 1  

Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov

  1. Názov Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov
    Súbežný názovUsing of the marketing communication tools in the city office
    Autorské údajeAlica Božíková, Jozef Krnáč
    Autor Božíková Alica
    Spoluautori Krnáč Jozef
    Zdrojový dokument Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. S. 23-30. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. ISBN 978-80-87314-29-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 351/354 - Verejná správa. Štátna správa
    Heslá správa verejná * správa verejná elektronická * manažment verejnej správy * samospráva regionálna * sektor verejný * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketingový prístup k riadeniu samosprávy. Potreby, priania a názory svojich cieľových segmentov. Informácie o tom, čo sa v území plánuje z hľadiska rozvoja, poskytovaných služieb a podobne. Marketingová komunikácia ako efektívny a účinný nástroj na prenos informácií v samospráve.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.