Počet záznamov: 1
Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP
Názov Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP Autorské údaje Lenka Šimorová, Iveta Fuzáková Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Fuzáková Iveta EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 22-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia obchodná * nástroje marketingové * mix komunikačný * starostlivosť o zákazníkov * produkty * skupiny cieľové Anotácia Vplyv hospodárskej krízy a jej negatívne dopady na podnikateľské subjekty v oblasti potreby zmien marketingového mixu na konkrétnom príklade maloobchodného slovenského družstva COOP Jednota. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nerecenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01321-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1