Počet záznamov: 1  

Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP

  1. Názov Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP
    Autorské údajeLenka Šimorová, Iveta Fuzáková
    Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Fuzáková Iveta EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 22-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia obchodná * nástroje marketingové * mix komunikačný * starostlivosť o zákazníkov * produkty * skupiny cieľové
    AnotáciaVplyv hospodárskej krízy a jej negatívne dopady na podnikateľské subjekty v oblasti potreby zmien marketingového mixu na konkrétnom príklade maloobchodného slovenského družstva COOP Jednota.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nerecenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01321-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.