Počet záznamov: 1  

Vytváranie siete spotrebiteľov v prípade monopolu

  1. Názov Vytváranie siete spotrebiteľov v prípade monopolu
    Súbežný názovCustomers network in case of monopoly
    Autorské údajeNora Grisáková
    Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník : Praha, 10.-12. december / prosinec 2012. S. [1-4]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3530-4
    PoznámkyVEGA 1/0488/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá monopoly * odvetvia sieťové * modely rovnováhy * efektívnosť ekonomická * konkurencia * ceny monopolné * spotrebitelia
    AnotáciaStratégia tvorby siete spotrebiteľov, ktorá zjednodušene opisuje uvedenú stratégiu v prípade dvoch firiem na trhu - už etablovaného dodávateľa a novej firmy. Následne prijíma predpoklad iba jedného dodávateľa - monopolnej firmy, skúma jej cenové stratégie pre prípad dokonalej cenovej diskriminácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01554-015, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.