Počet záznamov: 1
Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií
Názov Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií Súbežný názov Private labels category on telecommunication market Autorské údaje Andrea Jazbec Autor Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-11]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá produkty * značky výrobkov * značky výrobné * predaj * stratégia obchodná * telekomunikácie * Slovensko Anotácia Základné teoretické východiská pre problematiku produktov vlastnej značky maloobchodníka, popis a zhodnotenie aktuálnej marketingovej stratégie kategórie produktov vlastnej značky v reálnom prostredí lídra na trhu telekomunikácií, spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Návrh možných krátkodobých a dlhodobých stratégií na zlepšenie existujúceho stavu s cieľom zvýšiť penetráciu a predaj produktov vlastnej značky tohto mobilného operátora. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-026, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 805.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1