Počet záznamov: 1  

Jak se dělá mezinárodní reklama?

  1. Názov Jak se dělá mezinárodní reklama?
    Autorské údajeJiří Boháček
    Autor Boháček Jiří
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 11 (Listopad 2012), s. 46-49. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * kampane reklamné * značky výrobné * značky výrobkov * automobily osobné * Česko
    AnotáciaStav marketingovej komunikácie Škody, ktorý dosiahla po dvadsiatich rokoch od vstupu do svojej novodobej éry pri spojení s koncernom Volkswagen. Ako sa rodí medzinárodná komunikačná kampaň. Štruktúra medzinárodnej marketingovej komunikácie. Koncept reálnosti. "Human touch" - jeden zo základných atribútov značky Škoda. Centralizmus alebo decentralizmus.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.