Počet záznamov: 1  

Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií

  1. Názov Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií
    Súbežný názovIncreasing of customer delivered service value in hotel according to innovations
    Autorské údajeViera Kubičková, Monika Krošláková
    Autor Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Spoluautori Krošláková Monika EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 3 (2012), s. 19-25. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * služby * hotely * konkurencieschopnosť * indexy * inovácia * hodnota * spotrebitelia * Slovensko * Vyšehradská štvorka * svet
    AnotáciaTeória spotrebiteľskej hodnoty. Vzťah konečnej hodnoty služby pre spotrebiteľa a inovácií a jeho dôsledky. Konkurenčná schopnosť služieb cestovného ruchu v Slovenskej republike. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu na prvých desiatich priečkach svetového hodnotenia krajín. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu v krajinách V4.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01364-008, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.