Počet záznamov: 1  

Marketingové predpoklady konkurencieschopnosti slovenských malých a stredných podnikov na jednotnom trhu EÚ

  1. Názov Marketingové predpoklady konkurencieschopnosti slovenských malých a stredných podnikov na jednotnom trhu EÚ
    Súbežný názovMarketing predictions competitiveness of slovak SMEs on the Common European market
    Autorské údajeVeronika Nekolová
    Autor Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-12]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá podnik malý * podnik stredný * trh spoločný * trh vnútorný * konkurencieschopnosť
    AnotáciaMalé a stredné podniky ako súčasť jednotného trhu EÚ. Výhody a nevýhody MSP. Bariéry vstupu na trh EÚ. Zvyšovanie konkurencie na slovenskom trhu. Využívanie pomoci MSP zo strany EÚ. Konkurencieschopnosť slovenských malých a stredných podnikov na jednotnom európskom trhu. Príležitosť pre MSP sa ukazuje vo vytváraní výhodných partnerstiev v rámci EÚ s inými podnikmi, alebo výskumnými inštitúciami, čo podporuje inovácie, novátorstvo v podniku a zvyšuje celkovú úroveň podniku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01308-031, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.