Počet záznamov: 1
Marketingové predpoklady konkurencieschopnosti slovenských malých a stredných podnikov na jednotnom trhu EÚ
Názov Marketingové predpoklady konkurencieschopnosti slovenských malých a stredných podnikov na jednotnom trhu EÚ Súbežný názov Marketing predictions competitiveness of slovak SMEs on the Common European market Autorské údaje Veronika Nekolová Autor Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-12]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá podnik malý * podnik stredný * trh spoločný * trh vnútorný * konkurencieschopnosť Anotácia Malé a stredné podniky ako súčasť jednotného trhu EÚ. Výhody a nevýhody MSP. Bariéry vstupu na trh EÚ. Zvyšovanie konkurencie na slovenskom trhu. Využívanie pomoci MSP zo strany EÚ. Konkurencieschopnosť slovenských malých a stredných podnikov na jednotnom európskom trhu. Príležitosť pre MSP sa ukazuje vo vytváraní výhodných partnerstiev v rámci EÚ s inými podnikmi, alebo výskumnými inštitúciami, čo podporuje inovácie, novátorstvo v podniku a zvyšuje celkovú úroveň podniku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-031, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1