Počet záznamov: 1
Využitie online marketingu v stratégiách podnikateľských subjektov na trhu SR - kritériá výberu výskumného súboru a metodológia výskumu
Názov Využitie online marketingu v stratégiách podnikateľských subjektov na trhu SR - kritériá výberu výskumného súboru a metodológia výskumu Súbežný názov Use of online marketing in strategies of market subjects in Slovakia Autorské údaje Romana Olexová Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Poznámky PMVP 2316076 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * internet * siete sociálne Anotácia Objasnenie kritérií pri vymedzení výskumnej vzorky, základných metód a postupu výskumu a priblíženie zistených limitov prebiehajúceho kvalitatívneho výskumu zameraného na zistenie miery využívania online marketingu v marketingových stratégiách trhových subjektov na Slovensku, so špeciálnym dôrazom na problematiku využívania sociálnych sietí pri propagácií a marketingovej komunikácií. Priblíženie prvotných poznatkov vyplývajúcich z prebiehajúceho výskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-033, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1