Počet záznamov: 1
Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem
Názov Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem Súbežný názov Aspects of the use of guerilla marketing in communication strategies of companies Autorské údaje Peter Paľko, Marta Šilhárová Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Poznámky PMVP 2316076 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia firemná * stratégia marketingová * kampane reklamné * etika * guerilla marketing Anotácia Guerilla marketing - pojem. Základné efekty guerilla marketingu. Guerilla kampane s využitím moderných marketingových metód. Etický aspekt kampaní. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-037, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1