Počet záznamov: 1  

Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem

  1. Názov Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem
    Súbežný názovAspects of the use of guerilla marketing in communication strategies of companies
    Autorské údajePeter Paľko, Marta Šilhárová
    Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    PoznámkyPMVP 2316076
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia firemná * stratégia marketingová * kampane reklamné * etika * guerilla marketing
    AnotáciaGuerilla marketing - pojem. Základné efekty guerilla marketingu. Guerilla kampane s využitím moderných marketingových metód. Etický aspekt kampaní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01308-037, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.