Počet záznamov: 1  

Manažment maloobchodných spoločností v procese internacionalizácie

  1. Názov Manažment maloobchodných spoločností v procese internacionalizácie
    Súbežný názovManagement of retail companies in the process of internationalization
    Autorské údajeMarta Pavliková
    Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-6]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá maloobchod * internacionalizácia * spoločnosti nadnárodné * retailing * manažment
    AnotáciaPríspevok vysvetľuje význam rozvoja maloobchodu a internacionalizácie jednotlivých retailingových spoločností. Poskytuje teoretické prínosy z hľadiska objasnenia potreby retailmanažmentu v podmienkach silnejúcej globalizácie obchodu a uvedenie výsledkov analýzy zaoberajúcej sa najúspešnejšími maloobchodnými spoločnosťami.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01308-038, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.