Počet záznamov: 1  

Geomarketing a jeho využitie v praxi

  1. Názov Geomarketing a jeho využitie v praxi
    Súbežný názovGeomarketing and its application in praxis
    Autorské údajeRóbert Rehák, Miroslava Slezáková
    Autor Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Slezáková Miroslava
    Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-19]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    PoznámkyVypracované v Programe cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012 v projekte Cezhraničné hi-tech cen-trum kód N00092.
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá geografia * marketing * stratégia marketingová * systémy informačné geografické
    AnotáciaPríspevok na základe dostupných zdrojov približuje pojem geomarketing a objasňuje využitie geografického informačného systému ako marketingového nástroja v boji podniku s konkurenciou. Poukazuje na to, že prostredníctvom zefektívnenia zberu informácií a dát, ich následného vyhodnocovania možno znižovať náklady spoločnosti. Zhodnotenie potreby získania a analýzy dát na správne využitie geomarketingu a jeho reálneho využitia v rôznych oblastiach ekonomiky a trhového hospodárstva.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01308-042, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.