Počet záznamov: 1  

Manažment znalostí a tvorba inovácií

  1. Názov Manažment znalostí a tvorba inovácií
    Preklad názvuKnowledge Management and Creation of Innovations
    Autorské údajeEva Hvizdová ml., Andrej Miklošík
    Autor Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika Management Inovace : vědecko-odborný časopis moravské vysoké školy Olomouc. Roč. 4, č. 2 (2012), s. 1-8. - Olomouc : Moravská vysoká škola Olomouc. ISSN 1804-1299
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá podnik * inovácia * riadenie znalostí * výhody konkurenčné
    AnotáciaÚčinnosť implementácie manažmentu znalostí na inovačnú kapacitu podnikov.
    URLhttp://emi.mvso.cz/
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01390-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF402.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.