Počet záznamov: 1  

Facebook už nie je zadarmo

  1. Názov Facebook už nie je zadarmo
    Autorské údajePatrik Garaj
    Autor Garaj Patrik
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 22, č. 50-51 (20. decembra 2012), s. 10-13. - Bratislava : News and Media Holding, 2012. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá siete sociálne * komunikácia elektronická * internet * firmy * investície * financovanie
    AnotáciaEfektívna komunikácia na Facebooku prestáva byť bezplatnou zábavou. Firmy svojimi príspevkami na Facebooku zasiahnu 15-20 percent svojich fanúšikov. Na to, aby zasiahli zvyšných 80-85 percent fanúšikov, je potrebné sponzorovanie príspevkov. Facebook takto stráca svoju pôvodnú funkčnosť. Facebook zmenil algoritmus zobrazovania príspevkov, čo má zvýšiť efektivitu príspevkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 41-51 + 7 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.