Počet záznamov: 1  

Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente

  1. Názov Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11
    Autorské údajezborník zostavil Ferdinand Daňo, recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák
    Ďalší autori Daňo Ferdinand (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 132 s. [6,6 AH]
    ISBN978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * výskum marketingový * riadenie strategické * riadenie procesné * konkurencieschopnosť * rozvoj trvalo udržateľný
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01455-001, originál dokumentu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.